python, mysql sorunu

selamlar , debian sarge sistemimde python 2.4 ve mysql yuklu sorum
debianla direk alakali degil o yuzden ozur dilerim fakat caresiz
kaldigim bi konu.
sorun su pythonla mysql`a baglanirken hata veriyor.
kod kisa ve oz

ve hata mesaji
Traceback (most recent call last):
  File "<stdin>", line 1, in ?
  File "/usr/lib/python2.4/site-packages/MySQLdb/__init__.py", line
66, in Connect
    return Connection(*args, **kwargs)
  File "/usr/lib/python2.4/site-packages/MySQLdb/connections.py", line
156, in __init__
    self.autocommit(0)
_mysql_exceptions.OperationalError: (1193, "Unknown system variable
'AUTOCOMMIT'")

simdi bunu ben hangi debian bilgisayarda denersem deniyim (ayni
database yuklu) yaklasik bi 10 a yakin denedim, hatasiz calisiyor
fakat bu bilgisayarda boyle bi hata ile karsilasiyorum. python mail
list de bile cozum bulamadim.
denediklerim : ilk once python 2.3 yuklu idi onu kaldirim python 2.4
yukledim her ikisinide aptitude purge ile silip tekrardan yukledim ama
olmadida olmadi