Re: Mplayer' da VCD izleme problemi?

Merhaba,
Bu vlc ile konsoldan ascii olarak video izlemek mümkün müdür acaba?
Vakti zamanında knoppix'i hdd'ye kurup böyle bir şey yapmıştım. Çok
hoşuma gitmişti. Bir daha da fırsat olmadı. Vcl bağımlılıklarına bir göz
attım aalib de var, acba ekstra bir konfigürasyon söz konusu mu? Yoksa
direk konsoldan videoları ascii olarak izliyor muyuz?

Teşekkürler
Murat Sağlam