Re: microsoft m.media klavye de flock problemi

Merhaba,

* Cafer Simsek [2005-06-24 23:19:55+0300]

> bunun için ayrı ayrı ln komutlarıyla uğraşmak yerine rcconf komutunu
> kullanmak daha pratik olmaz mı?

Bu dogru.  Bir baska yol da ben vereyim, update-rc.d(8)'deki ornekten
(/etc/init.d/sizinscriptiniz'e) uyarlama:

    update-rc.d sizinscriptiniz defaults

Bu komut daha acik halde asagidaki komuta esdeger:

    update-rc.d sizinscriptiniz start 20 2 3 4 5 . stop 20 0 1 6 .

Bu ornekte '20', betigin (ilgili seviyede) calistirilacagi sirayi
tanimliyor.  Diger rakamlar ise betigin hangi calisma seviyelerinde
baslatilacagini (start) ve durdurulacagini (stop) belirtiyor.
Ayrintilar icin update-rc.d(8) kilavuz sayfasina bakabilirsiniz.