microsoft m.media klavye de flock problemi

Merhabalar,

Kullandığım microsoft m.media klavyedeki f lock tuşunu disabled eden
komutu debian sitesindeki gibi kullanıyorum. Ben bunu otomatik hale
getirmek istiyorum. Yani bilgisayarımı açtığımda hangi kullanıcı ile
login olursam olayım bu komut otomatik olarak çalışsın. Bunun için bir
dosya oluşturup içerisine komutu yazdım.
yetkilerini 777 yaptım. ama normal kullanıcı ile ./dosya ile bu komutu
çalıştıramadım .
bir de başlangıçta çalışmasını sağlamak için ne yapmalıyım?