Re: microsoft m.media klavye de flock problemi

    Merhaba ...

  Eğer gnome kullanıyor iseniz terminalden gnome-session-properties
komutunu verin en soldaki tab'ta gnome başlangıcında başlamayasını
istediğiniz uygulamaları ekleyebilirsiniz..
  Eğer sistem açılışında etkin olmasını istiyor iseniz scriptinizi
/etc/init.d/ altına kopyalayın
  daha sonra /etc/rc3.d/ dizinine gidip ln -s
/etc/init.d/sizinscriptiniz ./S99sizinscriptiniz komutunu vererek
açılışta etkin olmasını sağlayabilirsiniz.

--
Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )