Re: bootsplash alternatifi

On 22-Jun-2005 Wednesday 13:31, Tolga KORKUNCKAYA wrote:
> [...]

Neyse bu kadar yazismanin uzerine paketi kurdum, herhangi bir degisiklik
yapmadim grub ayar dosyasinda, zira benim konsolum zaten vga=791 e ayarlidir
hep. Kapanista gayet guzel bir penguen resmi vs cikti, acilista ancak vga=791
parametresinin menu.lst dosyasindan kaybolmus oldugunu kocaman yazi
karakterleri ile acilmasindan anladim.
Aciliste bahsettiginiz splassh calismiyor ki hatalari ile
karsilastim, /boot/grub/menu.lst dosyasini acip ilgili yere vga=791 ekleyip
tekrar kapatip actim ve su an calisiyor. Anladigim kadari ile post install
script'i grub ayarlari ile oynuyor ama ilgili ayari yerlestirmiyor...

postinstall script'ine bakinca Mode ayarlarini Xorg veya XFree86 ayar
dosyalarindan aldigi goruluyor, ama bir sekilde bunlari alip dogru mod'u
yerlestirememis grub ayar dosyasina, ancak /boot/grub/menu.lst nin bir
yedegini almis .old uzantili olarak. Bakin eger sizin durumunuz da buysa
ilgili degisiklikleri yapin calismasi gerek.

kernel    /vmlinuz-2.6.11-1-686 root=/dev/hda7 vga=791 ro  <-- bu satirda
degisiklik yapacaksiniz.
1280x1024 kullananlar vga=795 kullanabilir.

selamlar
--
R. Tolga KORKUNCKAYA
FORSNET Bilgi Teknolojileri