Re: bootsplash alternatifi

On 22-Jun-2005 Wednesday 10:15, koray wrote:
> Sorun sanırım splashy.pid dosyasının eksik olmasından kaynaklanıyor. Ben
> tekrar bir kurulum yaptım ancak bu pid dosyasını yine oluşturmadı.
> Ubuntu forumlarında benzer sorunlar yaşayanlar olmuş ancak oradan da biz
> çözüm yolu çıkmadı. Birisi şu pid dosyasını gönderirse bir kontrol
> edebiliriz, dosyanın içeriğine göre birşeyler yapılabilir belki.

pid dosyasi, nam-i diger process id dosyasidir, bir surec calismaya
basladiginda sistem tarafindan sureci takip etmek icin olusturulur, ve
calistigi surece vardir, surec oldugunde *genellikle* bu pid dosyasi da
silinir.
icinde de surecin id si yazilidir yani mesela sadece 993 yazar. Bu dosya ile
isiniz yok, neden calismadigi konusunda daha bilimsel veri toplamaya calismak
gerek.

> Bu arada bende /etc/defaults/splashy  değil /etc/default/spalshy yazıyor
spalshy yazmissiniz, heralde typo yaptiniz. yoksa bu yanlis yazilimistir onu
duzeltin.

--
R. Tolga KORKUNCKAYA
FORSNET Bilgi Teknolojileri