Re: cdrom ve usb belleklerin otomatik mount unu nasıl sağlarım

Selam,

Çar 22 Haz 2005 10:55 sularında, mehmet turkoglu şunları yazmıştı:
> http://www.debian-tr.org/?q=autofs

Bu belgeye göre ben de autofs kurdum.
Gerçekten de CD'yi mount v.s yazmadan bağladı, Bağladı da,
cdrom'un CD çıkarma düğmesine basınca CD'nin çıkması gerekmez miydi?
Autofs'in çözümü sadece mount /media/cdrom yazmaktan kurtarmak mı?
Ancak umount /media/cdrom yazarsam, CD'yi çıkarabiliyorum.

Esen kalın,
Nilgün