Re: Debian kurulumu ve F klavye

Tekrar selam,

Aslında düşündüm de haklısınız galiba, çok da zor bir olay değil bunu
yapmak sanırım. XF86Config-4 dosyasına tek satır eklenerek sorun
çözülebiliyor kolayca. Paketlerin kurulumu sırasında da seçilen klavye
tipini öğrenerek bu yapılabilir kanısındayım.

Saygılar

-Cafer

Cum, 2005-06-17 tarihinde 17:32 +0300 saatinde, Nilgün Belma Bugüner