Slax LiveCD yardim

Merhaba,

GUI komutunu vermemi istiyor. KDE kullanmak icin.

Bu komuttan sonra " all done. Run startx now.." yaziyor ve startx komutunu verdigimde ise

Fatal Error diyerek monitoru görmüyor. Bu oysa bir LiveCD ve ne yapacagimi sasirdim bir anda. Zaten ücüncü os i kurarken sorun yasayacagimi tahmin ediyordum, ama Slax ta hemence bir hardware sorunu cikmasi sasirtti beni dogrusu.

(daha sonra knoppix ile actim ve sorunsuz calisiyor zaten)

ps: biliyorum, debian ile alakali degil ama yardim yardimdir deyip geldim kapiniz.

Saygilarimla

Mehmet Haldun Dursunoglu