Debian kurulumu ve F klavye

Selam,

Ben kurulumu netinst CD'si ile yaptım.
Kurulumun başında hangi dili tercih ettiğimi
ve hangi klavye yerleşimini kullandığımı
sordu. Ben bu tercihlerimi türkçe ve F
klavye olarak belirttim. Kurulum sırasında
herşey yolunda gitti.

Sistem açıldığında, kullanıcı adımı yazamadım.
Bilin bakalım neden.

Elimde bir de Q klavye olmasaydı ne olacaktı?

Aynı sorun Pardus çalışan CD için de sözkonusuydu.
Bu durumu bildirdim onlara, Debian için de aynı
sorun var. Herkesin Q klavye kullandığı varsayımı....

Sistemin ilk açılışında kurulumun başında yapılan
tercihlere göre sistemin yapılandırılmış olması
lazım. Bu başka uluslar için gerekli olmayabilir,
ama bizim için olmazsa olmazlar arasında.

Esen kalın,
Nilgün