Re: bir çaylak debian kullanıcısı

Merhaba,

On Mon, 2005-06-13 at 20:37 +0300, Serdar Aytekin wrote:
> * Can Burak Cilingir [Mon, Jun 13, 2005 at 04:54:44PM +0300]
> Buradaki durum farkli. Burada sources.list dosyasindaki tanimlama seklini
> ele almaya calisiyoruz. Bu tanimlama seklinde "/" ile kullanim ile "/"
> olmadan kullanim arasinda bir fark yok. Hatta ben "/" olmadan kullanmayi
> tercih ediyorum. Sebebine gelince sources.list icerisinde;

Çok haklısınız, apt'ın yorumlama kısmı kayıp gitmiş aklımdan.
Cevaplamamın sebebi sources.list'ten tarayıcıya kopyaladığım kimi
URLlerin sonuna "/" eklemeden çalışmamasıydı.

O günden beri sonlara "/" eklemeye dikkat ediyorum.

Sources.list içerisinde rsync:// kullanmanın official bir yolu var mı?
yanılmıyorsam [bu]:// kısımlara "method" deniyor
ve /usr/lib/apt/methods/ altındaki dosyalar ile eşleşmesi gerekiyor.
Biraz aramam sonucu tam olarak çalışan bir rsync "methoduna" da
ulaşamadım.

--
Can Burak Çilingir