Re: bir çaylak debian kullanıcısı

Merhaba,

* Nilgün Belma Bugüner [Mon, Jun 13, 2005 at 04:06:13PM +0300]
> Selam,
>
> Pts 13 Haz 2005 15:29 sularında, koray şunları yazmıştı:
> >
> Zaten öyleler ama birşey dikkatimi çekti adres sonlarında / yoktu.
> (Sayın Serdar Aytekin belgesini düzeltebilir mi? Bu satırları
> oradan kopyalayıp yapıştırmıştım.)

/etc/apt/sources.list dosyasindaki depo adreslerin "/" ile yapilan tanimlama
calisacagi gibi "/" olmadan yapilan;

deb ftp://ftp.tr.debian.org/debian sarge main contrib non-free

seklindeki tanimlama da calisir. Burada bir hata yok. Her ikisi de gecerli.

--
Serdar Aytekin