Re: XF86Config-4 silinirse

Ilgi gosteren diger arkadaslara da tesekkur etmekle
birlikte, bu mesajdaki bilgilerin benim icin fevkalade
faydali oldugunu belirtmek istiyorum.

dexconf -o

ile silip silip yeniden XF86Config-4
olusturabiliyorum. Yalniz burada aklima takilan br
soru daha kaldi. Ya ben yanlis algiliyorum ya da
gercekten oyle;
dpkg-reconfigure xserver-xfree86
komutunun sonucunda elde ettigim seyleri ben cikti
olarak XF86Config-4 dosyasinda goremiyorum. Ya da
ikinci seferinde ancak gorebiliyorum. Fakat debconf a
tesir ettigi kesin. Ben bugun sizin anlattiginiz
bilgileri kullanarak klavye ve mouse ile ilgili
sorunlarimi cozdum ancak yontemi soyle uyguladim:
Once dpkg-reconfigure yaptim. Daha sonra da tesirini
hemen gorebilmek icin "dexconf -o" komutunu uyguladim.

Acaba bu tecrubem benim kafamin bulandigindan
kaynaklanan yanlis algilana birsey olabilir mi? Ya da
gercekten olma ihtimali olan birsey ise neden
kaynaklandi ve cozumu ne olabilir?

Tekrar sagolun.