Onemli Bilgi [Was: Yeniden Güvenlik güncellemeleri?]

Merhaba,

* Yilmaz Bilgili [2005-06-08 14:50:43+0300]
> Bugün iki defa Sarge kurdum. Yeni yayınlanan Stable 3.1 r0 net install
> ISO sunu kullanarak. Birini resmi TR yansısından diğerini de lokalde
> tuttuğum yansıdan. Her ikisini de kurduktan sonra Security
> güncellemelerinde (yeniden) hatalar alıyorum. Konuyla ilgili ilk mesajım
> şurada : http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2005/06/msg00162.html
>
> Gerçi ben kendimce bir çözüm bulmuştum ama yeni kurulumda da aynı
> hatanın çıkması meraklandırdı beni. Testing-Stable geçişi nedeniyle
> çıkıyor olabilir mi bu hatalar?

Bu konuyla ilgili olarak bir duyuru gecmistim:

    http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2005/06/msg00298.html

Halihazirda 3.1r0 ISO'larini indirenler bu iletide onerilen cozumu
uygulayabilirler.  Henuz ISO indirmemis olanlar problemin giderildigi
3.1r0a ISO'larini indirmeliler.  Lutfen duyan duymayana/sorana aktarsin.