Yeniden Güvenlik güncellemeleri?

Merhabalar,

Bugün iki defa Sarge kurdum. Yeni yayınlanan Stable 3.1 r0 net install ISO sunu kullanarak. Birini resmi TR yansısından diğerini de lokalde tuttuğum yansıdan. Her ikisini de kurduktan sonra Security güncellemelerinde (yeniden) hatalar alıyorum. Konuyla ilgili ilk mesajım şurada : http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2005/06/msg00162.html

Gerçi ben kendimce bir çözüm bulmuştum ama yeni kurulumda da aynı hatanın çıkması meraklandırdı beni. Testing-Stable geçişi nedeniyle çıkıyor olabilir mi bu hatalar?

Selamlar.