Re: Onemli Bilgi [Was: Yeniden Güvenlik güncellemeleri?]

Recai Oktas wrote:
Merhaba,

* Yilmaz Bilgili [2005-06-08 14:50:43+0300]

Bugün iki defa Sarge kurdum. Yeni yayınlanan Stable 3.1 r0 net install
ISO sunu kullanarak. Birini resmi TR yansısından diğerini de lokalde
tuttuğum yansıdan. Her ikisini de kurduktan sonra Security
güncellemelerinde (yeniden) hatalar alıyorum. Konuyla ilgili ilk mesajım
şurada : http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2005/06/msg00162.html

Gerçi ben kendimce bir çözüm bulmuştum ama yeni kurulumda da aynı
hatanın çıkması meraklandırdı beni. Testing-Stable geçişi nedeniyle
çıkıyor olabilir mi bu hatalar?

Bu konuyla ilgili olarak bir duyuru gecmistim:

    http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2005/06/msg00298.html

Halihazirda 3.1r0 ISO'larini indirenler bu iletide onerilen cozumu
uygulayabilirler.  Henuz ISO indirmemis olanlar problemin giderildigi
3.1r0a ISO'larini indirmeliler.  Lutfen duyan duymayana/sorana aktarsin.

Merhaba,

Önceki iletinizi görmemişim. Teşekkürler.

Ben ISO yu dün gece çekmiştim. Sizin mesajınızı gördükten sonra hemen yenisini de çektim. Fakat son 1 aydır kullandığım testing de olan şey yeni stable ISO sundan oluşturduğum CD de de oluyor. Minimal kurulum bittikten sonra kaynakları sınarken security kaynağına ulaşamıyor ve o satırın önüne # koyuyor. Kurulum bittikten sonra ben gidip el ile # i kaldırıyorum fakat yine daha önceki gibi hata veriyor ve Security güncellemelerini almıyor. Gelen mesajlardaki yolları takip ettiğimde söylediği yollarda söylediği dosyaların olmadığını görüyorum.

Selamlar.