Re: vpn

On Tue, Jun 07, 2005 at 05:04:25PM +0300, Selim Ozbas wrote:
> mehmet gel seni bi kucaklayayim anlatmak istedigimi tam olarak anlattin.
> ama asıl surprizide sona birakmissin. bunun icin bir gnu vpn mevcutmudur?

GNU VPN mevcut degildir, ya da mevcuttur, bakış açınıza göre
değişir :).

Şirketinizin kullandığı VPN sistemine göre farklı teknoljiler, ve
programlar kullanmanız gerekecek. Tahminen ya IPSec , ya da MS
PPTP üzerine kurulu birşeyler kullanıyorsunuzdur. Tamamen farklı,
az rastlanır birşey kullanıyor olma olasılığınız da var tabii.

Önerim, sunucu tarafında kullanılan VNP sistemini öğrenip, ona
göre bir google araması denemeniz. Örnegin: "cisco vpn linux
client".

Her durumda biraz uğraşmanız gerekecek sanıyorum.

Kolay gelsin,
--
cagri