Re: debian ve dizüstü

On Sun, 2005-06-05 at 18:21 +0300, koray wrote:
> Merhaba,
> Bir kaç ay içerisinde bir dizüstü bilgisayar alacağım. Bilgisayarı şu
> an
> amerikada olan ve yaz sonu dönecek olan kuzenime getirtmeyi
> düşünüyorum.
> Haliyle oradaki fiyatlar buraya oranla daha uygun.

hala devam ediyorsa, dell inspironlarda 2000$ ve uzerinde toplama yapana
700 ya da 750 dolar indirim yapiyor.

biraz agir bir dizustu, masaustu olarak da kullanilmak icin tasarlanmis
ama gercekten cok iyi para.

dell'in linux destegi hp kadar iyi degilse de tahminim winmodem ve dusuk
ihtimalle bazi acpi islevleri disinda sorun olmaz.

benim sarge kurdugum linuxler takir takir calisiyor

--
-aab
http://www.bayazit.net/alphan/