Re: debian

Öncelikle
># dpkg-reconfigure xserver-xfree86
komutu ile ayarlarını bir gözden geçirin, sürücünün doğru olup olmadığına bakın, ekran çözünürlüğünü kontrol edin vs..

Bu şekilde çözemez iseniz manuel olarak //etc/X11/XF86Config-4/ dosyasını açarak içerisinde istediğiniz çözünürlüklerin yer alıp almadığına bakın, yok ise manuel olarak ekleyebilirsiniz. *Not:* Bu dosyayı değiştirerek kalıcı sorunlara yol açmanız da olası. O yüzden en başta(ilk işlemden önce) bu dosyayı yedeklemenizi tavsiye ederim.

iyi çalışmalar,
koray

Fırat Kaymak yazmış:

Ben sargenin netinstall cd sinden kurulumu yaptım.5-6 saat civarı sürdü kurulumda başarılı oldum. Kde ve gnome açıldı ses internet mükemmel fakat ekran çözünürlüğünde 800x600 dan büyük seçenek yok onu 1078x860 gibi bir değerde yapmak istiyorum nasıl detaylı açıklarmısın. Birde renkler biraz soluk gibi .... nasıl düzeltebilirim. Detaylı açıklarmısınız yüzeysel değil.notebook bilgisayar kullanıyorum ekran kartım sis650 dir.