debian

Ben sargenin netinstall cd sinden kurulumu yaptım.5-6 saat civarı  sürdü kurulumda başarılı oldum. Kde ve gnome açıldı ses internet mükemmel fakat ekran çözünürlüğünde 800x600 dan büyük seçenek yok onu 1078x860 gibi bir değerde yapmak istiyorum nasıl detaylı açıklarmısın. Birde renkler biraz soluk gibi .... nasıl düzeltebilirim. Detaylı açıklarmısınız yüzeysel değil.notebook bilgisayar kullanıyorum ekran kartım sis650 dir.