sarge kurulumu

 Merhaba Debian'cılar,
Sarge paketlerini ftp://debianda indirmeyi düşünüyorum.Yanlız hangi
paketlri indirecem butun pakaetleri mesela sqldan tut serverine kadar
bunları kendim nasıl seçerim ve benim anlamadıgım sid/non-US main
contrib non-free   ile sid main contrib non-free
 arasında ne fark var bunlarda hangisini indireyim.
Ben bu paketleri debian kurulu bilgisayara indirip orada apt-proxy ile
yerel agda yansı yapıp debian kurulumunu daha hızlı yapmayı
düşünüyorum sizce bu nasıl fikir.
Bu konu hakkında beni daha detaylı ögrenebilirmiyim.
Teşekkürler...