Re: listeye mail

Aslında böyle bir problem yok, yeterince uzun süre gözlem yaparsanız benzeri olayların
diğer Debian listelerinde de olabildiğini göreceksiniz.

Siz maili attıktan sonra, mail listesi yazılımı, bir kopyasını herkese dağıtırken, ilk denemesinde sizin mail sunucusuyla bir şekilde bağlantı kuramaz ise, bir sonraki deneme zamanını beklemeniz gerekiyor. Böyle bir durumda, attığınız mail diğer insanlara ulaşmış ve listenin web arşivinde
gözüküyor olmasına rağmen, henüz size ulaşmamış olabilir.

Ben de bu tür problemleri yaşarken, mail sunucumu yurt dışında bir lokasyona taşıdıktan sonra böyle bir problem hiç yaşamadım. Türkiye içine doğru olan trafikte bir darboğaz yaşanıyor da olabilir,
sadece fikir yürütüyorum.

Fatih ARSLAN yazmış: