Re: woody da abiword kurulum sorunu

Sal, 2005-05-31 tarihinde 11:27 +0300 saatinde, Afsin Taskiran yazdı:
> [...]
> bagimliliklari veriyor. testing depolarini kullanip abiword kurdugumda
> bir cok paket upgrade i yapiyor ve libx-6 kutuphanesini guncelleyince
> startx komutu gidiyor ve x cokuyor, ancak abiword de kuurluyr. gtk
> kutuphanelerinin cogu da sistemde kurulu degil.
>
> Kaynak kodlarindan 2 serisi abiword e ulasabildim. 1.0 serisini
> bulamadim. Ancak 2 serisini de elle derlemeye cailstigimda bir cok paket
> bagimliligi veriyor. Tum sistemi upgrade etme sansim yok.
>
> Abiword un static paketlerini de bulamadim. Minimum paket upgrade i

Durum böyleyle ancak bir backport deposundan yararlanarak kurulum
yapabilirsin.

http://gnome22.alioth.debian.org/

depolarında abiword var, ama bu depoda bulunana Xfree86 paketlerinide
kurman gerekecek sanırım.

Kolay gelsin.

--
Erçin EKER
UIN:82166128

 .''`.
: :' :  Born to use Debian.
`. `'   GPG KeyID: 3DD6DF91
  `-    Fingerpring: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91