Mutt ile mail listelerine mesaj atmak

Merhaba

Mutt kurmak istedim, ve dün aksam da bunlari yapmak icin baya bir zaman harcadim.
Fethcmail,procmail ve exim4 leri de ayarladim. Suan Gmail ile mesajlarim alabiliyorum.
Ve hata mesaj da yoliyabiliyorum.
Daha demin, listede birine mesaj attim, ve firefox'dan da biraz da olsa,mailto problemini
mozex eklentisi ile  cözebildim.

Ama herhalde tam basaramadim, cünkü, cvpladigim msj'in altinda inmedi, sanki yeni konuymu
gibi bir mesaj atilmis listeye.

Bu problemei, ve firefox'daki mailto problemi nasil cözebilirim ?

Xfce 4.2.1, Firefox 1.0.4 , Mutt 1.5.9 i bunlar da kullandigim yazilimlarin sürümleri.
Belki isinize yarar.

Saygilar
Fatih Arslan