Re: mbr'ye grub'u tekrar yuklemek

On 5/25/05, Osman Yüksel <yuxel@sonsuzdongu.com> wrote:
> Selamlar,
> hdb1 dizinini rw olarak bağladığınızdan emin misiniz ?
>         mount -rw /dev/hdb1 /mnt/hdb1
> 477 ve 479. satırlarda ne var ?
Evvet! Bu sefer oldu. Yanıt vermekte geciktim. Çünkü, elimdeki
Knoppix'in eski olması beni rahatsız ediyordu. Elimdeki 3.6 sürümü
idi. Yenisini indirmek için windows altından işi başlattım. Ama ne
yazık ki %96'larda sapıttı ve indirilmez hale geldi. Bahçeşehir
(www.bahcesehir.edu.tr) üzerinden indirmekten vazgeçtim. Godel
üzerinden (godel.cs.bilgi.edu.tr) üzerinden indirmeye başladım. Eh,
256 K DSL ile olabildiğince hızlı indirip, yeni bir Cd üzerine Knoppix
3.8.2'yi yazıp, söylediklerini tekrarladım. Bu kez herşey tamam. Şu an
Debian'ıma kavuştum.

--
Oktay Özcengiz