Şenliğin Ardından..

Merhaba,

Şenliğin ardından gecenin bu saatinde dinlenmiş ve vakit bulabilmiş olmanın mutluluğuyla yazıyorum bu satırları... Öncelikle bizlere ilgisini, alakasını esirgemeyen; her bulduğu fırsatta bize teşekkür eden (ki ben orda değildim :( ) Serdar Aytekin'e teşekkür ederim. Sanırım Erhan'la bana yardımlarını, cana yakınlığını pek unutamayacağız. Recai Oktaş'ı e-posta listesinden tanıyordum, kendisiyle tanışıp bolca muhabbet etme fırsatını bulduğum için çok sevinçliyim. Bu 2 güzel insanla birer abi-kardeş ilişkisi içinde geçirdiğimiz zaman gerçekten güzeldi. Bu hislerimden dolayı kendilerine "ağabey" dediğim zamanlarda bana bozulmamışlardır umarım.. :) Ayrıca listede gördüğüm Evren Banger, Erhan Keskin, Azer Demir, Erçin Eker (soyadını yanlış hatırlamadım umarım) ve adını şimdilik (balık hafıza mode ON) hatırlayamadığım daha nice arkadaşla da tanışma fırsatı buldum. Aslında bu cemaatle tanışmaya açmışım, esas onu anladım.

Şenlik genel olarak gerçekten güzeldi. Standda durarak bilgisayarıma en baştan Debian kurmam sırasında bana yardımlarından dolayı herkese teşekkür ederim. (Istanbul'a geldiğimde tekrar kurdum ama :)) Enver Altın dahil bir çok insanı görme, tanıma, konuşma hatta sorunlarımda yardım alma fırsatını buldum yüzyüze... Selçuk Erdem'e GIMP hakkında soru sorup, en ön sırada onun seminerini videoya çekip, çantasını taşımasında yardımcı olan penguenlerden biriydim.

Baya uzattım. Debian'ı başta kurarken maillarımı aldığım tüm önlemlere rağmen yine kaybettiğim için Serdar Aytekin'in yazdığı e-posta mesajını ve diğerlerini okuyamadım maalesef.. Biri bana forward ederse sevinirim.

Son olarak... Selçuk Erdem'in böyle bir isteği vardı sanırım.. Şenlikten, kendisinin seminerinden bir takım resimler var bence.. Yakında bunları http://raptiye.org 'da açacağım. (listeye yazacağım)

Not: Debian Türkiye'yle ilgili konuştuğumuz konularda gelişme olmasını diliyorum ve Istanbul'da bir takım şeyler yapalım diyorum :)

Tekrar görüşmek dileğiyle..