Re: Şenliğin Ardından..

Selamlar,
cok ufak duzeltmelerin olucak Alper'cim, yanlis aktarmisiz sana anlasilan,
tesekkur etme yarisinda muhtemelen Serdar Bey ondedir ama sen orda
degilken sana tesekkur eden Recai Oktas idi.
bir de abi benim soyadim "Kesken"!, aman diyim!

senlikten sonra listede bir karsilikli kirilma ve incelme durumu
olustu, ben de katilayim tufana,
gercekten cok doyurucu ve eglenceli bir senlik oldu benim icin,
gezengende yazilanlardan  anlayacaginiz gibi, ozellikle debian adina
cok guzel bir senlikti. bu durumda payi olan herkese cok tesekkurler,
(isimlere girmeyim herkes ustune alinsin lutfen)

bu arada sacmasapan elestirilere maruz kalan fazlamesai ekibine
ayriyetten tesekkur etmek istiyorum, debian kullaniyorsam, sadece bir
linux kullanicisi gibi degil, bir toplulugun uyesi gibi
hissedebiliyorsam bugun kendimi, fazlamesai tv'de 3 laftan birinin
debian olmasindandir.

bilgi'den evren (enver degildi umarim, abi ben karistirmiyordum
aslinda, azer'le alper beni bu hale getirdi, kusura bakma), illa
bulusalim diyordu istanbul'da,
ben itu'lu arkadaslara bir e-posta gonderdim bu konuda, bilgi-itu
kaynasmasi gibi bir sey yapilabilir ilk olarak, ozellikle itu'de
bircok linux kullanicisi var ama pek cogunun topluluklardan haberi yok
(kisisel gozlemimdir), burada kazanilmasi gereken sessiz bir kitlenin
oldugu inancindayim,

bulusma zamani olarak da onerim, carsambalari fazlamesai tv
izleyebilecegimiz bir mekanda bulusulmasidir (kablomuz yok, antenimiz
yok diye isyan eden pek cok insan var, hedef kitlem onlar bu teklifte)

hatta hayalim de soyle bir ortamin olusmasi, "mutlaka carsamba aksami
surada debiancilar vardir" dusuncesinin olusmasi,

saygilar,
erhan

erhankesken@jabber.org
(su siralar cevrim disiyim, gomuldum projeme)