Re: cakilan sisteme verilebilecek tavsiyeler

Abi simdi benim baska bir desktop makineye 2.4.27-2
kernelini yukledim ve ondan boot ettim. Ancak Bilgi
Merkezi/Info Center da eskiden var idi iken simdi
sesle alakali hicbir bilgi yok artik... Onceki
kernelde audiosunu midisini vs. gosteriyordu. ALSA nin
web sitesinde CMI-8738 ses cipi icin bir takim kurulum
adimlari var. Acaba o adimlari izleyerek manuel bir
kurulum mu yapmak gerekiyor?

Daha da kotusu asil sorum olan notebook cihazinda ayni
kernel PCMCIA den bagli Realtek Ethernet
Controllerını gormuyor ses icin ise PCI
bilgilerine bakildiginda ESS Technology ES1978 Maestro
2E seklinde gozukmesine ragmen ses sekmesine
tiklandiginda "No information available".

E biz simdi daha saglam bir kernele geciyoruz diye
butun bu aygitlardan mahrum mu kalacagiz.

Yardimlara tesekkurler tekrar.

--- Ya�ar �ENT�RK
<yasar@dijitaltek.com> wrote:
> Merhaba;
>
> Benim kullandıÄ&#65533;ım sistem bir dizüstü
bilgisayar
> olmasa da Celeron 400MHz
> iÅ&#65533;lemciye sahip bir sistem. Ne yaptıysam
> kernel-2.6.x ile yeterli
> performans alamadım. 2.4.x ile sistemim daha
> hızlı çalıÅ&#65533;ıyor. hdparm ile
> yaptıÄ&#65533;ım testlerde de bariz bir
Å&#65533;ekilde kernel
> 2.6 yavaÅ&#65533; çalıÅ&#65533;ıyordu. Bu
> durumu baÅ&#65533;ka irc.freenode.net/#fazlamesai
> kanalında ile getirdiÄ&#65533;imde
> birisi daha benzer bir donanımla benzer bir sorun
> yaÅ&#65533;adıÄ&#65533;ını söylemiÅ&#65533;ti.
> Aynı durumu sadece Debian ile deÄ&#65533;il
Slackware' de
> de oluÅ&#65533;muÅ&#65533;tu.
>
> Sanırım bu donanımlarla kernel-2.6 serisi
> [...]

seckiner.net reactivated. visit, see, benefit, contribute.
seckiner.net yeniden yayýnda. gelin, görün, faydalanýn,
katkýda bulunun.