Re: cakilan sisteme verilebilecek tavsiyeler

ALSA olayini anladim gibi. Zaten synaptic te gorup de
ne ise yaradigini bilemedigim bir takim paketlerdi
alsa-modules paketleri.

Peki PCMCIA Realtek/Surecom ethernet kartini ne
yapacagiz?

(Ozur: Bir onceki ailin cevabi yanlislikla liste
yerine sahsa gitmis.)

--- Ya&#351;ar &#350;ENTÜRK <yasar@dijitaltek.com>