Re: ubuntu cdleri

Recai Oktas yazmış:

Merhaba,

* Azer Demir [2005-05-13 00:56:20+0300]
ben ubuntu getirmeyeceğim ama standda bulunabilir diye düşünüyorum. ama elbetteki ağırlığımız debian cd'leri olmalı. bu arada getireceğimiz cd'ler ile ilgili birşey sormak istiyorum. bir ara serdar bey "ağırlıklı olarak sarge cd'leri getirsek daha iyi olur" gibi birşey demişti. yalnız bir aksilik olmazsa 30 mayıs'ta sarge duyurulacak, biz bunu göze alarak sid'in 30 mayıs yada bir süre sonra testing sürüm olacağını düşünerek sid mi getirmeliyiz yoksa yine sarge getirelim de testing'e geçiş gibi bir isteği kullanıcıya mı bırakalım? buna göre tam kopyanın ilk iki cd'sini sarge yada sid olarak indirip çekim işine başlayacağım da.

Olasi bir yanlis anlamayi duzelteyim.  Paket trafigi halen Sid'de yani
"unstable forever"da olanca hiziyla devam ediyor.  Dondurulan ve kararli
surume inkilap edecek olan paket arsivi "testing" yani Sarge :-)
evet kararlı sürüm sarge olacak ama sid kararsız sürüm olarak kalmaya devam ederken testing sürüm için mi yeni bir isim belirlenecek? ben sarge'ın kararlı sürüm olmasıyla birlikte sid testing'e terfi edecek sanıyordum.

ve getireceğimiz cd miktarlarıyla ilgili bir planlama olacak mı? herkes istediği sürümden, tam kopya yada net install olarak istediği miktarda getirecek mi?

Miktari "gonlunuzden ne koparsa" seklinde belirleyelim :-)  Cogaltilacak
imajin tam CD olmasinda yarar var.
tamdan kastımız 7 cd'nin tamamı mı olmalı yoksa 2 yada 3 cd yeterli olur mu? 2 yada 3 olursa daha çok sağlayabileceğim :)

görüşmek üzere.