Re: ubuntu cdleri

Alper KANAT yazmış:

Açıkcası ben de ubuntu dağıtmayı planlıyorum Debian cd'lerimin yanında... 3-4 tane Sarge'ın ilk 2 cdsi ile, 5 tane Net Install ve 5er adet Ubuntu Live CD ile Installation CD'si getireceğim. Kurulumu çok kolay yapılmış hakikaten ve monitörümle hiç sorun çıkarmadan çalıştı inanamadım :)

meraba,

ben ubuntu getirmeyeceğim ama standda bulunabilir diye düşünüyorum. ama elbetteki ağırlığımız debian cd'leri olmalı. bu arada getireceğimiz cd'ler ile ilgili birşey sormak istiyorum. bir ara serdar bey "ağırlıklı olarak sarge cd'leri getirsek daha iyi olur" gibi birşey demişti. yalnız bir aksilik olmazsa 30 mayıs'ta sarge duyurulacak, biz bunu göze alarak sid'in 30 mayıs yada bir süre sonra testing sürüm olacağını düşünerek sid mi getirmeliyiz yoksa yine sarge getirelim de testing'e geçiş gibi bir isteği kullanıcıya mı bırakalım? buna göre tam kopyanın ilk iki cd'sini sarge yada sid olarak indirip çekim işine başlayacağım da.

ve getireceğimiz cd miktarlarıyla ilgili bir planlama olacak mı? herkes istediği sürümden, tam kopya yada net install olarak istediği miktarda getirecek mi?

görüşmek üzere.

Enver ALTIN wrote:

Merhaba,