Re: ubuntu cdleri

Merhaba,

On Fri, 2005-05-13 at 01:17 +0300, Azer Demir wrote:

> evet kararlı sürüm sarge olacak ama sid kararsız sürüm olarak kalmaya
> devam ederken testing sürüm için mi yeni bir isim belirlenecek? ben
> sarge'ın kararlı sürüm olmasıyla birlikte sid testing'e terfi edecek
> sanıyordum.

sid hep kararsiz surum olarak kalacak.
sarge ciktiginda, sargenin bir kopyasi (etch muhtemel ismiyle) testing
olacak. o noktadan sonra sid'deki paketler zaman zaman etch'e tasinmaya
baslayacak.

not: sid, oyuncak hikayesindeki kotu cocuk (piskolojik olarak kararsiz)

--
-alphan
http://www.bayazit.net/alphan/