Lutfen Anlayis Gosterin...

Merhaba Arkadaslar...
Sizlerden bir kac konuda yardimci olmanizi istirham edecegim... Yardimci olacaginizdan eminimmm..Herkese tesekkur ederimm... Iyiki varsiniz...
..
Sorularim..
1-Sources.list .. ile ilgili sunlar olmasi gerekli veya sunu eklemelisiniz deniliyor surekli.. Ben bu listeyi nasil guncel tutabilirim.. Su anda surekli hata aliyorumm..Sizden ricamm bu listenin guncel halini nasil elde edebilirim... 2-Gnome masa ustunu kullanmaktayim.. Fakat ismini bilmedigim icin tarif edecegim... Hani su dizinlere dosyalara girdigimizde bir onceki bir sonraki veya bir usteki dizine gecme oklar bende gorunmuyor...bunu nasil elde edebilirim... 3-Arkadaslar bu soruyu cok sordum ama maalesef bir sonuc alamadim..Atlandigini dusunurek tekrar yaziyorum.. Agdaki diger tum microsoft XP ve diyer micrososft isltetim sistemlerine baglanabiliyorum onlarin hdd lerini istedigim sekilde kullanmama ragmen ..diger isletim sistemlerimden sadece agdan debian bilgisyarimin ismini gorebilmekteyim ...Debian daki bilgilerimini diger isletim sistemlerimden nasil kullanabilirim.. 4-Ağdaki diger isletim sistemlerimdeki (Wİn XP veya Win 98) yazicilari debianda nasil kullanabilirim.? 5-Diger bir konu ise..surekli bir seyler guncelliyoruz..Bu durumda sistemimizde ne kadar bos alan var ne kadari kullanimda.. Bunlari nasil gorebilirim..? 7-Sistem temizlemek istesem ne yapmam lazim..Yani ise yaramayan belgeleri vs..
..
Biraz uzunca oldu ama kusura bakmayinn..
..
Yardimci olacak herkese tekrar tekrar tesekku ederim..
Saygilarimla..
L_musti_X