Hylafax Hk.

P 166 32 Mb. ramli bir makinaya debian sarge kurulumu yaptım. Debian depolarından Hylafax-server paketini kurdum. /etc/inittab altına com1 'den bağlanmış External modemim için m0:2345:respawn:/usr/sbin/faxgetty ttys0 komutuyla modemimi ayarladım. Deneme olarak başka bir yerden faks gönderdim ve faksı alabildim.

Sorunlarım ;

1. W2k terminalime WHCF client programını kurdum. Gelen faksı orada görebilmekteyim. System ayarlarında Acrobat Reader 'ın yolunu gösterdim. gelen faksı okumak istediğimde Acrobat acılıyor fakat içi boş.

NOT : /var/spool/hylafax/recvq klasörünün sahibini nobody/nogroup olarak değiştirdim.

2. Gelen faksları okumak için sistemde bulunan bir mail adresine yönlendirmek istiyorum. Bunun için hylafax'ın çalıştığı makinada bir mail server olmalımı?? Olmalı ise ne önerirsiniz.?? Ayrıca elinizde Hylafax ile ilgili detaylı bir dökuman var mı??

Teşekkür Ederim....