sarge cd iso

dün fark ettim ki elimdeki sarge cd'leri bir şekilde kullanılamaz hale gelmiş. bir kaç makineye sarge kurmam gerekiyor ancak şu durumdan dolayı kuramıyorum. Acaba elinde sarge ISOları olan biri kopyalayıp bana kargolayabilir mi? netinstall yapmamamın sebebi cdlerin elimin altında bulunması gerekiyor, çünkü bazı makinelerde internet bağlantısı yok. linux34'te sarge yok, woody var.
gibi...
cd ücretini havale edebilirim, kargo ücretini de ben ödeyeceğim tabiki.

Bu arada bu akşam 18:00 - 20:00 arasında Ege Üniversitesi Kültür ve Sanat Evi' nde "Linux Masaüstü Sistemleri" üzerine bir seminer olacak. Konuşmacı Onur Küçük. Bilginize..