Re: ağ bağlantısını hızlandırmak

arena'da bu is icin repeater'lar var, onlardan kullanabilirsiniz, ama
sunu soyleyeyim, CAT-5 icin spec 300 kusur feet, yani Bulent beyin
soyledigi gibi 100 metre, ama ideal kosullar dahilinde. Su anda
turkiyede satilan cin mali kablolarin kalitesini, bulundugunuz
mekandaki gurultuyu, ve kablonun ordan burdan gecerken ki yaptigi
dirsek ve koseleri dusunurseniz benim su ana kadarki deneyimlerimle 70
metreyi gecmemelisiniz. Sunu unutmayin, hub ve switch veya repeater
koysaniz dahi, bunlar gurultuyu de yukseltecekleri icin, kalite hic
bir zaman 10 metre yakininizdaki kadar iyi olmayacaktir.

Onerim RS485 kullanin, veya iki tane Nokia BaseBand modem alip cross
baglayin birbirine.