Re[4]: amd64 dağıtımı nereden?

Hello Egemen SOYLU,

ftp.tr.ankara.edu.tr/debian-cd  adresine girdiğinde şöyle bir yazı ile
karşılaşıyorsun :

Bu  dizindeki  GNU/Debian  i386 disindaki CD imajlarini kullanmak icin
gereken      programlari      /debian-cd/jigdo-programs      dizininde
bulabilirsiniz.  Bu dizinlerdeki dosyalarin .iso degilde .jigdo olarak
bulundurulmasinin   nedeni   cekeceginiz   cd  imajinin  daima  guncel
kalmasini  saglamaktir. Cunku bu sistem sayesinde imajiniz icine dahil
edilecek dosyalar o anki guncel halleri ile kullanilir.

Ayrica   bu   yapi  sayesinde  imajlar  indirirken  hat  kopmalarindan
etkilenmez. Imajiniz kaldigi yerden indirilmeye devam eder.

Kullanimi ise cok basittir :

Kullanacaginiz  surumun  .template  ve  .jigdo dosyalarini indirdikten
sonra

$ jigdo-lite xxxxx.jigdo

seklinde   calistirip   gereken   sorulara   cevap   verildiginde  iso
indirilmeye ve diskinizde olusturulmaya baslanacaktir.

Jigdonun   kullanimi   ile   ilgili   ayrintili   belgelere  asagidaki
adreslerden ulasabilirsiniz:

http://www.debian-tr.org/?q=debian-jigdo
http://www.serdaraytekin.com/docs/os/debian/debian-jigdo.html

Bu   mesaj   sanırım   tüm  kullanıcılara  bir  rehberlik  niyeti  ile
kullanılabilir.

Kaldıki i386 arşivlerini iso halinde tutmaya da Serdar beyin önerisi
üzerine başladık.