Re[2]: http://ftp.tr.debian.org' da problemi olan varmı ?

Bu  arada  bir  not. ftp.ankara.edu.tr (ftp.tr.debian.org) makinasında
ftp  protokolünde  bağlantı  sınırlaması var. 1 ip 3 bağlantıdan fazla
yapamıyor.  http  de  böyle  bir  sınırlama yok. Şu aralar bu sınırıda
kaldırmayı  düşünüyorum.  Eskiden  ulaknet bağlantımız sınırlı iken bu
kısıtlamayı  koymuştum.  Yada  bu  sınırlama sadece yurt dışı sitelere
konabilir.

--
Have a nice day,
Levent YILDIRIM