Re: apache betikleri

Merhaba,

On Sun, May 01, 2005 at 03:16:43PM +0300, orkun wrote:
> merhaba
>
> debian sarge deki
> /etc/init.d apache2
> ve
> /etc/apache2 deki betikleri yanlislikla sildim.
> apache yi yeniden kursamda bu betikleri yeniden olusturmuyor.
> Bir arkadas bu betikleri bana yollarsa belki durumu duzeltebilirim

Bu sorununuza daha once yanit verilmisti hatirladigim kadari ile.
Belirtilen yontem ile sonuca ulasamadiniz mi? Soz konusu yontem kisaca
soyle.

Makinenizde kurulu olan paketler /var/cache/apt/archives/ icerisinde
muhtemelen mevcuttur (siz temizlememisseniz). Bu dizinde bulunan .deb
paketlerinin icerigini "dpkg -x" seklinde istediginiz bir yere acabilirsiniz.

/var/cache/apt/archives/ dizininde birden fazla apache2 paketi olabilir. Siz
bu dizindeki en son surum apache2 paketini asagidaki yontemle acin.

dpkg -x /var/cache/apt/archives/apache2-[surumu]  <paketin_acilmasini_istediginiz_dizin>

(orn: dpkg -x /var/cache/apt/archives/apache2_2.0.54-2_i386.deb apache2)

apache2 dizini bulundugunuz yerde yoksa olusturulup icerisine apache2'nin
icerigi aktarilacak.

Veya sunu yapin;

wget http://ftp.tr.debian.org/debian/pool/main/a/apache2/apache2_2.0.54-2_i386.deb
dpkg -x apache2_2.0.54-2_i386.deb apache2
cd apache2/etc/

Burada istediginiz dosyalari bulacaksiniz.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin