Re: skype, ben duyabiliyorum fakat karsimdakiler beni duyamiyor.

Merhaba,

Cts, 2005-04-23 tarihinde 17:06 +0300 saatinde, Emre Kadıoğlu yazdı:
> Merhaba,
>
> Debian testing-2.6.11 kendi derlediğim kernel. Gnome masaüstü ve Sound
> blaster Live! platinum ses kartım var. Ses sunucusu olarak alsa
> kullanıyorum. esd arts kapalı. gstreamer da da alsa seçili hem input
> olarak hem output olarak. Mixerdan mikrofonla ilgili ayarlarımı yaptım.
> mikrofon çalışıyor ne söylersem hoparlörden duyuyorum, gnome ses
> kaydedici den de kayıt yapabiliyorum. Fakat,
>
> Skype de ne yaptıysam benim sesimi kimse duymuyor. echo123 ten deneme
> yapıyorum, ben kadının söylediklerini duyuyorum bip sesinden sonra
> [...]

http://www.skype.com/go/getskype-linux-deb

adresindeki paket ile deneyebilir misiniz? Bu paket ile sorunsuz
kullanabiliyorum. En azindan daha guncel olan bu surumu yukleyip,
probleme sebep olabilecek diger nedenler arastirilabilir.

[...]

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin