Re: mozilla ya da mozilla

merhaba,

Mozilla Suite'in geliştirilmesi durmuş olduğundan seçim listenizdeki
önceliği düşmeli. Şu durumda firefox + thunderbird derim. Firefox ayrıca
mozilla'dan daha başarılı bir şekilde pazarlandığından daha sempatik
geliyor gözlere. Ne mozilla ne de firefox'u uzun süre kullanmadığım için
karşılaştıramayacağım.

Benim seçimim ise epiphany + evolution yönünde. belki ilginizi çeker.
Epiphany kullandığınızda firefox extensionlarını kullanamıyorsunuz ama
şu ana kadar da bir eksikliğini hissetmedim. Çevremdeki insanlar
thunderbird'in her eposta hesabına farklı dizin ayırmasını büyük bir
özellik olarak değerlendirip bu sebepten thunderbird kullansa da.. 7
e-posta hesabımın tek bir klasöre düşmesi benim için önemli bir özelik
olduğundan evolution kullanıyorum. yanında takvim ve iş listesi de bonus
olarak geliyor.

--
Can Burak Çilingir | canburak@jabber.org
http://canb.net/   | icq#10720999