Re: 386 ve 686 ve smp

* Koray [2005-04-06 17:00:30+0300]
> acikcasi onu bilmiyorum, bunu kernel ile hasir nesir olan ustadlarimiz
> bilir zannedersem.ama debian-installer'da bir sorun oldugu kesinlesmis
> durumda eger verdiginiz bilgilerden eminseniz.
> topu listeye atiyorum

HT yoksa SMP cekirdegi algilamasi dogru olmamis.  Bu problemi
inceleyecegim.

Bu Centrino, HT vesaire hakkinda mevcut bilgilerim guncel degil, P4'lu
teknolojide kalmis durumdayim, isler cok hizli ilerliyor...  Bir problem
yasamamis bilakis eski bazi sorunlariniz ortadan kalkmissa bununla devam
edin.  Fakat kurulumu yeni yaptiginiza gore bu degerlendirmeyi
kesinlestirmek icin biraz daha zamana ihtiyaciniz olacak.