Re: Re: 386 ve 686 ve smp

Meraktan Recai Beyin önerdiği debconf/priority=medium seçeneğiyle yeni kurulum yaptım, çekirdeği sorunca smp'siz devam ettim. Daha önceki kurulumlarda debconf önceliğiyle ilgili bir değişiklik yaptığım anlaşılıyor ama nasıl yaptım orası belli değil :) Ayrıca xserver ayarlarında da bazı soruları atladığını hatırladım.

Centrinoları araştırdım HT ile ilgileri olmadığı gibi smp'yi tetikleyecek başka bir özellik bulamadım. Bana neden 686-smp'yi layık gördü onu da anlayamadım.

Sevgiler...

S.E.