386 ve 686 ve smp

Merhaba,

DVDden yeni bir sarge kurulumu yaptım (üst üste bikaç kere) İlkinde bana hangi çekirdeği istediğimi sordu, 386, 686 ve 686-SMP gibi seçenekler vardı. 386 ile devam ettim. Sonra yeniden kurmam gerektiğinde partitionı silip yeni bir kurulma başladım. Bu sefer bana sormadan 2.6.8-2-686-smp yükledi. Tekrar denedim, yine sormadan 686-smp yükledi. 1- 386 ve 686 arasındaki farklar nelerdir? (centrino işlemcili laptop kullanıyorum, smp lazım değil bana anladığım kadarıyla?)
2- Neden bana sormadı ikinci yüklemede acaba?

Teşekkürler...

Selçuk