Gnome menüsüne kategori eklemek

Merhaba,
        Gnome menüsü altına "herhangi bir dosyanin içeriğini
        değiştirmeden" yeni bir kategori eklemenin yolu var mı?
        ".directory" dosyasını /usr/share/gnome/vfolders altına atıp
        bunu /etc/gnome-vfs.. altında bir yerdeki dosyayı düzenleyip
        tanıtmak mümkün ama dosya düzenlemek istemiyorum. bir klasöre
        dosya koyunca oluyor mu acaba? aradım ama bulamadım.

        Teşekkürler
--
Can Burak Çilingir   |    o
http://canb.net      |  ----