Re: Gnome menüsüne kategori eklemek

Can Burak Cilingir yazmış:

Merhaba,
       Gnome menüsü altına "herhangi bir dosyanin içeriğini
       değiştirmeden" yeni bir kategori eklemenin yolu var mı?
       ".directory" dosyasını /usr/share/gnome/vfolders altına atıp
       bunu /etc/gnome-vfs.. altında bir yerdeki dosyayı düzenleyip
       tanıtmak mümkün ama dosya düzenlemek istemiyorum. bir klasöre
       dosya koyunca oluyor mu acaba? aradım ama bulamadım.
Teşekkürler
valla nauitulusta adres çubuğuna applications:/// yazınca düzenleyebileceğin bişi çıkıyo ama oda şu an debianda mümkün değil bi arıza var arkd.lar tartıştı burda bi sonuç elde edilmedi bizde bekliyoz...