Re: Nvidia ve diger sorunlar

Ä°lginiz için teÅ?ekkürler
bu konuyla ilgili ilk mesajımın konu
kısmını boÅ? unuttuÄ?umdan  Unidentified subject!
Å?eklinde gelmiÅ?ti

o mesajda aynen dediklerinizi yapmıÅ?tım(Nvidia
konusunda) fakat module-assistant ta
build kısmında hata veriyor

Ayrıca apt-get install nvidia-glx komutu böyle bir
paketin olmadıÄ?ını söylüyor
apt-cache search glx dedim sadece aÅ?adakiler çıktı
libopengl-perl - Perl module to display 3D data using
OpenGL, GLU, GLUT, and GLX
rss-glx - Really Slick Screensavers GLX Port
xbase-clients - miscellaneous X clients

/etc/apt/sources.list te
#deb file:///cdrom/ sarge main

deb http://ftp.tr.debian.org/debian/ testing main
deb-src http://ftp.tr.debian.org/debian/ testing main
contrib non-free
deb http://jrfonseca.dyndns.org/debian ./
deb ftp://ftp.nerim.net/debian-marillat/ testing main

deb http://security.debian.org/ testing/updates main

Bir de eski kurduÄ?um yanlıÅ? olan yazıcıyı
kaldıramıyorum sanırım ikisi çakıÅ?ıyor
deskjets i ilk kurduÄ?umda bir sayfa bastı sonra
sapıttı Å?imdi de ölü gibi hiç tepki vermiyor

Ek sorumda debian da /etc/rc.local dosyası yok
baÅ?langıçta gdesklets in çalıÅ?masını istiyorum
.bash_profile ve /etc/profile a yazdım ama sadece
source komutuyla okuyor ben sisteme girdiÄ?imde
çalıÅ?ması gerekmez mi?

TeÅ?ekkürler

http://www.linuxprinting.org/show_printer.cgi?recnum=HP-DeskJet_610C
> Å?u
> adresteki driverları deneyebilirsiniz.
>

> Nvidia içinde gerekli modülü kuramamıÅ?
> gözüküyorsunuz yapmanız
> gerekenleri kısaca anlatayım
>
> www.nvidia.com adresinden driverı çekin
>
> gerekli kernel-headers paketini yükleyin
>
> kernel versiyonunuzu uname -r komutu ile öÄ?renin
> Å?öyle bir çıktısı olacaktır
> 2.6.8-2-386
>
> daha sonra  apt-get install
> kernel-headers-kernelversiyonunuz komutu ile
> headers paketini yükleyin ve
>
> sh NVIDIA......

--kernel-source-path=/usr/src/kernel-headers-kernelversiyonunuz