Re: net yok(sa) sid de (mi) yok?

merhaba
unstable deposunda paket hareketleri cogun oldugu icin bunun cd'leri
yoktur fakat, testing surumunun cd'leri bulunur ve haftalik olarak
guncellenir,

http://ftp.tr.debian.org/debian-cd/testing/

adresinden gerekli dosyalari alip jigdo ile cd'lerinizi olusturabilirsiniz.

yada
http://cdimage.debian.org/pub/weekly/
adresinden haftalik olusturulan imajlari cekebilirsiniz. (Turkiye
yansisini bulamadigim icin bu adresi veriyorum.)

ilk 2 cd masaustu kullanicisi icin gerekli olan paketlerin cogunu
icerir(gnome,kde v.b..)ve elimde haftalik olarak guncelledigim rw
cd'lerde duran testing'in ilk 2 cd'si var adresinizi verirseniz size
ulastirabilirim cd'leri.

iyi aksamlar, herkese iyi bayramlar
baybars