Blog Tutan Arkadaşlara

Merhaba,

Raptiye.Org'da yalnızca faydalı olacağına inandığım şeyleri paylaşmakla birlikte günlük tutmak istiyorum. Drupal ve Mambo bana biraz fazla geldiler bu amaç için... Portal düzenlemekten ve bunları tam olarak anlayıp işletmeye çalışmaktan sıkıldım. Zaten ilerde kendi sitemi yazmayı düşünüyorum tekrar...

Ben şimdilik Serendipity'i kullanmayı düşünüyorum. Aranızda kendi günlüğünü Serendipity ile oluşturmuş ve Serendipity'i Türkçeleştirmiş olan var mı ? Ben Drupal'ı da komple yerelleştirmeye başlamışken ve geçen gün sinirden dosyayı silmişken Debian-tr.Org'un bu işi yapmış olduğunu keşfettim. Şimdi daha başlardayken sorayım dedim:

Aranızda Serendipity'i türkçeleştirmiş ya da türkçe dosyasına sahip olan var mı ?

Şimdiden teşekkür ederim.

--
Alper KANAT
http://raptiye.org